Termékkereső

Egyedi méretű függönyök készítése!

Egyedi méretre készített sötétítő függönyök és átlátszó függönyök, karnisok, akár 3 munkanap alatt!

Egyedi méretű függönyök készítése

Válassza ki és rendelje meg függönyét online! Ha bizonytalan, kérje ingyenes anyagmintáinkat!

Tovább olvasom

Kiemelt Partnerek

abroszguru.hu
elonyosuzlet.hu
Kezdőoldal Vevőszolgálat Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

 

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a PIRAMIS SZENTES Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre:

a PIRAMIS SZENTES Kft. mint ELADÓ,
valamint a MEGRENDELŐ, mint VEVŐ között az alábbi feltételek szerint:

A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a Piramis Szentes Kft. webáruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon találja meg.

A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.

1. Cégadatok:

A webáruház és a honlap üzemeltetője:

A cég rövidített elnevezése: Piramis Szentes Kft.
Székhely: 6600 Szentes, Kossuth Lajos utca 32-34.
Levelezési cím: 6600 Szentes, Kossuth Lajos utca 32-34.
Számlavezető bank: OTP Szentes
Számlaszám: 11735043-20030188

Adószám: 13131548-2-06
Kapcsolattartó neve: Szabolicsné Sándor Ildikó
A cég elektronikus elérhetősége: piramis@szentes.hu
Telefonszám: +36-30-3490-994
Cégjegyzékszáma: 06-09-008812
nyilvántartásba vette a Csongrád Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-54675/2012.

A gyártást, szállítást és számlázást végző cég adatai:
Név: Piramis Szentes Kft.
Székhely: 6600. Szentes, Kossuth Lajos u. 34.
Email: piramis@szentes.hu
Kapcsolattartó: Szabolicsné Sándor Ildikó
Telefon: +36-30-3490-994
Adószám: 13131548-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-008812 Csongrád Megyei Bíróság
Nyilvántartási szám: NAIH-54675/2012.
Bank neve: OTP Szentes
Számlaszám: 11735043-20030188

Tárhelyszolgáltatónk elérhetőségei:
(Ahol az ön által megadott adatokat is őrizzük.)

Cégnév: Webpro Agency Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo 18. V. em.
Szerverterem címe: 1132 Budapest, Victor Hugo 18. V. em.
Telefonszám: +36 1 707 7007
Postázási cím: 1132 Budapest, Victor Hugo 18. V. em.
E-mail: info@wpro.hu

2. A vásárlás folyamata:

1. Vásárlás előtt lehetősége van regisztrálni, ezt a jobb felső részen a Regisztráció linken való kattintással tudja kezdeményezni. Regisztrálni egy lépésben a vásárlás véglegesítésekor is lehet. Az adatok regisztrálását a Tovább gomb megnyomásával tudja véglegesíteni.
2. A kívánt terméket tegye a kosárba.
3. Ha további termékeket szeretne vásárolni, folytassa a vásárlást.
4. Ha egyes kosárba rakott terméket törölni szeretne, vagy változtatni szeretne a kosárba tett mennyiségen, akkor ezt a jobb oldalt található Mutasd a kosarat linken kattintva, illetve a bármely termék kosárba tételekor megjelenő kosárban a megfelelő műveletek végrehajtásával teheti meg.
5. Végül válassza a Feladom a megrendelést gombot, és végezze el az ott leírtak szerint a vásárlás véglegesítését.

3. A megrendelés visszaigazolása:
Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Ha ez nem történik meg, a Megrendelőt nem köti a megrendelése, és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A rendelésről minden esetben azonnal küldünk automatikus visszaigazolást!
Ha nem kap visszaigazolást rendeléséről 24 órán belül, kérem keressen valamely elérhetőségünk egyikén! (Tel: 06-30-3490-994, E-mail: piramis@szentes.hu)
A vásárlást követően kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a vásárlás adatait, illetve hogy a megrendelés folyamatban van. Ha nem kap ilyet, és a SPAM-ek között sem találja, akkor hívjon fel, vagy írjon egy e-mailt, elkerülendő egy esetleges félreértést.

4. Általános tudnivalók
A megrendelések feladása áruházunkban kizárólag elektronikus úton lehetséges a http://piramisfuggony.hu webcímen.
A webáruházban vásárláskor regisztrációra van szükség, melynek során a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek.
Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak. Ha azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mailben) megkeressük Önt.

5. A megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik (H-P 9-17-ig). Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő napon kerül feldolgozásra.

6. Szállítással kapcsolatos információk:
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket 5 munkanapon belül elkészítjük és elküldjük a megadott címre az MPL futárszolgálattal (kivétel az előre utalás esete). Ha készlethiány miatt nem tudunk azonnal szállítani, akkor ezt mindenképp jelezzük Ön felé elérhetőségei valamelyikén.
A csomag futárral Magyarországi címre kérhető, 2 alkalommal kísérlik meg a kézbesítést. Sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagynak a címen, melynek birtokában 10 napon belül az értesítőn megjelölt postahivatalban átvehető a csomag. A csomagfeladásról email útján értesítjük, melyben egy a Posta által generált online nyomkövető kód is kiküldésre kerül. Az utánvétes csomagdíj a rendelés végén kerül felszámításra, melynek összege 30000 Ft alatti rendelések esetén 1490 Ft.
Célszerű olyan címet megadni, melyen munkaidőben Ön megtalálható, illetve olyan ismerős, szomszéd címét, ahol napközben otthon tartózkodnak, és ahol az utánvét összege is rendelkezésre áll.
Csomagolási költséget nem számolunk fel!
Szállítási sérüléseket, töréseket azonnal észrevételezni kell a futárszolgálatnál, jelen esetben az MPL-nél, melyet a helyszínen átvételkor, vagy a Postahivatalban jegyzőkönyveztetni kell! Ha csomagján szemmel látható külsérelmi nyomot lát, akkor a csomagot még a futár jelenlétében csomagolja ki, és jegyzőkönyvezzék az esetleges kárt!

7. A termékek vételára:
A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazza. A termékek ára magyar forintban (Ft) van feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét, mely 30 000Ft rendelési összeg alatt további 1490Ft.
A vételárat és szállítási költséget az alábbi kedvezmények csökkenthetik:
30000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENes szállítás

8. Fizetési módozatok:

Utánvétes fizetés
A termék vételárát az átvételkor kell átadnia készpénzben a futárnak, aki bizonylatot ad Önnek mind a termék, mind a vételár átvételéről.
Mindennemű reklamáció alapja az Ön által feladott megrendelésre kapott visszaigazoló e-mail, illetve a számla. Ebből egy is elegendő, hogy megkezdjük a probléma kivizsgálását, és a lehető leggyorsabban mindkét fél számára megkeressük a legjobb megoldást.

Előre utalás
Előre utalás esetén várja meg visszaigazolásunkat, miszerint minden megrendelt termék rendelkezésre áll! Ellenkező esetben a termékhelyettesítés, vagy rosszabb esetben a rendelés törlése miatt feleslegesen utalunk oda-vissza pénzösszegeket.
Ez a fizetési mód lassabb kiszállítást eredményez, mert a pénznek előbb meg kell érkeznie bankszámlánkra (Piramis Szentes Kft., OTP Szentes, 11735043-20030188).

9. Adatkezelés:
Az itt megadott adatokat csak a vásárlás lebonyolításához, az esetleges későbbi kedvezmények meghatározásához, illetve hírlevél küldéshez használjuk fel, ha ehhez hozzájárult.
A hírlevelekről bármikor leiratkozhat a hírlevelek alján található “Leiratkozás” linken való kattintással.
Az adatszolgáltatás az Ön részéről önkéntes, de a vásárláshoz szükséges.
Adatait illetéktelen félnek nem adjuk ki! A csomag kiszállításához okvetlen szükséges adatokat a szállítást végző cégnek továbbítjuk. A szállító cég az Ön adatait csak a csomag kiszállítására használhatja fel.
A megrendelési értesítőt egy példányban kinyomtatva a számlákkal együtt, a törvényben megadott számlák és bizonylatok megőrzési idejével azonos ideig könyvelésünkben megőrizzük.
Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-54675/2012.


10. Adatok módosítása, törlése:
Regisztrált adatait elektronikus formában tároljuk mindaddig, amíg Ön azt nem törli. A törlést illetve az esetleges adatmódosítást 3 módon is kezdeményezheti:
1. Az általunk küldött levelek alján található linkek segítségével tudja kezdeményezni. Felhívom figyelmét, hogy ha törli adatait, rendszerünkből minden korábbi vásárlásának adatai is törlődnek, melyek egy esetleges későbbi kedvezmény alapját képezhetnék.
2. Adatainak törlését kezdeményezheti e-mailben is: piramis@szentes.hu címre elküldve. A tárgysorba írja be: Adattörlési kérelem. A levélnek tartalmaznia kell legalább két olyan adatot, melynek alapján Önt egyértelműen be tudjuk azonosítani. (Névegyezőség elkerülése!)
3. Regisztrációkor megadott adatait módosíthatja belépés után (webáruház oldalon a jobb felső dobozban tehető ez meg) az “Adatmódosítás” feliraton kattintva. Ez csak a már belépett ügyfeleknek jelenik meg.

Átirányított e-mailek kezelése:
Ha olyan levelet kap tőlünk, melynek alján nem működik a leiratkozási link, kérem továbbítsa felénk az eredeti levelet is! Előfordulhat, hogy Ön nem közvetlen tőlünk kapta a levelet, hanem egy e-mailcím átirányítás miatt jutott el Önhöz. Ilyen esetekben meg kell találni az eredeti címet, melyet csak kézzel tudunk törölni.

11. Elállási jog:
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.

Az elállási jog gyakorlásának menete:
Ha a Vásárló élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázásai cím: Piramis Szentes Kft. 6600 Szentes, Kossuth Lajos u. 32-34.
Email cím: piramis@szentes.hu

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, ami innen tölthető le.

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Piramis Szentes Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató a visszatérítéskor az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A

Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

12. A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
• a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének
teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
• olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

• olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
A terítők, függönyök és karnisok mind ilyen termékek. Az Ön által megadott méretek alapján gyártjuk le!
(Tehát az elállási jogát a méretre gyártott termékek esetén nem tudja gyakorolni!!!)

• romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
• olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
• olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
• olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
• lezárt csomagolású hang- illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
• hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
• nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
• lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
• személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
• a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:
[A Magyar közlöny 2014. április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2014.05.14-én hatályba lépő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet hatályát veszti! (Jegyzőkönyv)]

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Piramis Szentes Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 1 hét, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Piramis Szentes Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Piramis Szentes Kft. vállalkozás nyújtotta.
A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Azon termékekre, melyek jótállásra kötelezettek, cégünk 1 év jótállást vállal. A jótállás érvényesítéséhez szükségünk van az eredeti számlára, vagy annak másolatára.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

14. Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:
Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Piramis Szentes Kft. 6600 Szentes, Kossuth Lajos u. 32-34.
Telefonszám: +36-30-3490-994
Email cím: piramis@szentes.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség, mely az alábbi linken érhető el:
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 486987
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: info@csmkik.hu

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html